اخبار

تعدادی از سنگ نوردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دوره ی آموزش نجات فنی کوهستان را سپری نمودند.

تعدادی از سنگ نوردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دوره ی آموزش نجات فنی کوهستان را سپری نمودند.
برنامه بعدی گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صعود به کوه اشتران کوه قله کول جنو می باشد می باشد . شروع برنامه دقایقی چند پس از اقامه نمازاول وقت ظهر روز چهارشنبه تاریخ 1397/07/11 از ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه می باشد. چنانچه با مشکل خاصی مواجه نشویم شب هنگام در روستای کمندان هستیم با کوله های آماده شده کوه پیمایی را در دل شب شروع می نماییم حدود چهار ساعت بطول می انجامد بعد به جان پناه می رسیم استراحتی داریم .سپس صبح زود پنج شنبه عبور از مسیر تیغه و دیواره را دنبال می نماییم و به امید خدا قله را فتح می گردد.
داوطلبین با مسؤلیت خود در این برنامه شرکت می نمایند و در صورت بروز حوادثی مسئولیتی متوجه مسئولین و سرپرست کوهنوردی دانشگاه نمی گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آقای بابک بهرامیان کارشناس حقوقی شاغل درساختمان ستاد دانشگاه (شماره تماس 38355556 و 09183351263) هماهنگی نمایند.در ضمن داشتن کارت معتبر بیمه کوهنوردی الزامی می باشد.

با سلام و احترام ،به استحضار می رساند تعدادی از اعضاء گروه کوهنوردی دانشگاه با هماهنگی فدراسیون کوهنوردی ،دوره آموزش نجات فنی کوهستان را طی دو روز بتاریخ  6و5و1397/07 در سالن ورزشی کوثر سپری نمودند.

1

4
3
2

۹ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید