اخبار

ابلاغ مصوبات شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در خصوص قانون مدیریت خدمات کشوری

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در بخشنامه ای مصوبات شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی را به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ کرد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در بخشنامه ای مصوبات شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی را به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ کرد.
این مصوبات در خصوص جداول امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری ، کمک های رفاهی مستقیم و غیر مستقیم و نحوه تطبیق کارمندان با جداول مذکور و کمک های رفاهی مستقیم و غیر مستقیم و همچنین دستور العمل بند 9 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری است.
متن بخشنامه دکتر ابراهیم عزیزی به دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری به این شرح است :

"بسم الله الرحمن الرحیم
«صلوات بر محمد و آل محمد»
بخشنامه به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری
مصوبات شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در خصوص جداول امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری و نحوه تطبیق کارمندان با جداول مذکور و همچنین دستورالعمل بند (9) ماده (68) قانون و کمک های رفاهی مستقیم و غیر مستقیم که در جلسه مورخ 1388/2/9 بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و به استناد اختیار حاصل از جزء «ب» بند (11) ماده واحده قانون بودجه سال 1388 کل کشور و ماده (67) قانون مدیریت خدمات کشوری تصویب و به تایید رییس جمهور محترم رسیده است ، برای اجرا ابلاغ می گردد.
کلیه دستگاه های اجرایی مشمول مکلفند اقدامات لازم را برای تطبیق کارمندان خود با قانون مزبور و اجرای دستورالعمل های پیوست و صدور احکام کارگزینی آنان از تاریخ اجرایی شدن فصل دهم (1388/1/1) معمول و لیست حقوق و مزایا و سایر اطلاعات لازم را ، حداکثر تا تاریخ 1388/2/25 به خزانه داری کل کشور ارسال نمایند تا حقوق فروردین و اردیبهشت ماه کارمندان حداکثر تا تاریخ 1388/2/28 بر این اساس پرداخت شود.
                                                                                                                    ابراهیم عزیزی"
۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۰۸:۵۴
ریاست جمهوری |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید