سازوکار تشکیل کمیتهها، برگزاری جلسات، تصویب برنامهها
1. کمیتههای اجرایی موظفند کلیه بخشنامهها و یا مصوبات تحول اداری را بر اساس ضوابط و مصوبات ابلاغ شده از سوی حوزه
تحول اداری دانشگاه در واحد مربوطه اجرا نمایند.
2. مدیران واحدها میتوانند بر حسب موضوع از مشاوران و کارشناسان صاحبنظر در مسایل مدیریت و تحول اداری به عنوان عضو
کمیته (در صورت داشتن رابطه استخدامی وی) و یا مشاور بهره گیرند؛
3. از آنجاکه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه ، به عنوان سازمانی آموزشی ـ پژوهشی و پزشکی ـ سلامتی
است، تدوین و اجرای برنامههای تحول در نظام اداری دانشگاه نیز مستلزم شناخت همزمان نظام شبکه بهداشت و درمان و نظام اداری
است، لذا می بایست کلیه حوزه های اصلی ستاد (معاونتها) و واحدهای محیطی (دانشکدهها، بیمارستانها و شبکههای بهداشت و
درمان) یک نفر کارشناس آگاه به برنامه های تحول اداری را به عنوان رابط تحول اداری در واحد مربوطه تحت نظارت مستقیم
بالاترین مقام اجرایی واحد به کار گیرند.
4. کمیته های اجرایی موظفند برنامه های تحول اداری مورد نیاز دستگاه را در کمیته مذکور مطرح وپس از تصویب نهایی جهت
اجرا به واحدهای تابعه خود ابلاغ نمایند وگزارش مکتوبی از فرایند مربوطه را تهیه وبه حوزه تحول اداری دانشگاه ارسال نمایند
5. – یک نفر از اعضای کمیته به انتخاب رئیس کمیته بعنوان دبیر تعیین می گردد