شرح وظایف:
* تهیه سیاستها وخط مشی های اجرای تحول درنظام اداری دانشگاه
* بررسی ارائه فرآیندها ،شیوه ها وابزارهای مناسب درخصوص بهبود مستمرکیفیت
* نظارت بر استقرار طرح تکریم ارباب رجوع درسطح دانشگاه
* نظارت بر استقرارمدیریت عملکرد وسنجش عملکرد
* نظارت بر استقرارمدیریت بهره وری ونظام پیشنهادات
* نظارت و پایش نحوه اجرای برنامه های عملیاتی معاونت و تحول اداری حسب موضوع در سطح دانشگاه وارائه گزارش به شورای تحول اداری دانشگاه
* تدوین و همسو نمودن برنامه ها ، فرهنگ سازی و ایجاد بستری مناسب برای اجرای برنامه های تحول در نظام اداری ابلاغی از سوی مراجع ذیصلاح در سطح دانشگاه
* انجام اقدامات لازم در خصوص استقرار مدیریت فرآیندها و رفع نارسائیها و مشکلات مربوط به تجزیه و تحلیل سیستمها و فرآیندهای انجام کار در سطح سازمان
* برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای شایسته سالاری در انتخاب مدیران و کارکنان
* انجام اقدامات لازم در جهت استقرار مدیریت کیفیت در سازمان
* مطالعه و بررسی روشهای بهبود بازده نیروها و منایع موجود دانشگاه با در نظر گرفتن به حداکثر رسانیدن کمیت و کفییت بازده دانشگاه
* انجام مطالعه و اقدامات لازم به منظور توسعه فن آوری اداری و اجرای برنامه های تحقق دولت الکترونیک
* انجام اقدامات لازم برای توسعه مشارکت بخش غیر دولتی و کاهش تصدیهای دولت
* نظارت بر تخصیص پستها ، صدور احکام از لحاظ اجرای طرحهای طبقه بندی مشاغل و رعایت مقررات
* سهولت در اجراء و نظارت بر اجرای ضوابط و مقررات مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان غیر هئیت علمی
* نظارت بر انجام امور کارآفرینی و اشتغالزایی دانشگاه