شرح وظایف:
* نظارت و کنترل بر تهیه برنامههای عملیاتی و اجرایی در سطح دانشگاه
* بررسی و پایش اجرای برنامه های عملیاتی اختصاصی و مشترک دانشگاه
* همکاری در تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه
* بررسی و پیشنهاد راهکارهای مناسب برای اجرای بهتر برنامه های
اصلاح نظام اداری
* نظارت بر پیاده سازی برنامه های اصلاح نظام اداری در دانشگاه
* نظارت بر احصا واصلاح فرایندهای معاونت توسعه مدیریت و
منابع و سایر واحدهای دانشگاه
* شناسایی، مستندسازی، مدل سازی، اولویت بندی و بهبود فرآیندهای
واحدهای دانشگاه
* نظارت بر فعالیت کمیته های تخصصی و اجرایی تحول اداری
دانشگاه
* برنامه ریزی و نظارت
در جهت استقرار و توسعه نظام جامع مدیریت دانش در سطح دانشگاه
* برنامه ریزی و استقرار نظام پیشنهادات به منظور مشارکت کارکنان
در بهبود ارائه خدمات
* مشارکت در فرایند ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی توسط سازمانهای
نظارتی
* بررسی و آسیب شناسی نتایج
ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه براساس شاخصهای عمومی و اختصاصی
* برنامه ریزی و نظارت برای
اجرای بهینه ارزیابی عملکرد دستگاه وارتقا جایگاه دانشگاه دربین دستگاههای
اجرایی استان
* برنامه ریزی و نظارت برفعالیتهای
کارگروه دفاتر خدمات سلامت و عملکرد دفاتر در سطح
استان
* همکاری،ارائه مشاوره و راهنمایی در اجرای برنامه های تحول در سطح
واحدهای تابعه
* برنامه ریزی و نظارت بر امور برون سپاری واحدهای درمانی و
پشتیبانی به بخش غیر دولتی
* شرکت در جلسات و همایشهای آموزشی و هماهنگی در سطح وزارت، کلان
منطقه و دانشگاه
* نظارت بر انجام فعالیتهای مربوط به
برنامه اعتبار بخشی در سطح معاونت
دانشگاه