اخبار

کوه کچل با ارتفاع 2355 متر که بوسیله بارش برف سنگین گریم شده بود در یک روز زمستانی توسط گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فتح گردید.

کوه کچل با ارتفاع 2355 متر که بوسیله بارش برف سنگین گریم شده بود در یک روز زمستانی توسط گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فتح گردید.
برنامه بعدی از طریق ارتباط گروهی در فضای مجازی متعاقباً اعلام می گردد.

گزارش کوه کچل:

با احترام بدنبال هماهنگی صورت گرفته داوطلبین فتح قله کچل به اسامی آقایان سیامک پردلی ، نادر منتظریانی ، - خلیل عسگری ، بابک  بهرامیان ، محمد علی خزاعی ، صمصام دبیری و دکتر صائب  مدرسی اول وقت روز جمعه تاریخ 1397/12/10 به وسیله مینی بوس دانشگاه به رانندگی آقای خلیل منصوری به سمت گواور حرکت نمودند لازم به ذکر است همان طور که مستحضرید با عنایت به بارش برف شب گذشته از میدان آزادگاه تا قله هدف جاده ها یک پارچه سپید پوش بودند و بارش برف به تناوب تا بعدازظهر ادامه داشت شروع کوه پیمایی از روستای میر مانگان سفلی به عبارتی جبهه ی شمالی کوه کچل اتنخاب شده بود و از ابتدا با برف کوبی مواجه بودیم ودرختان زیادی که تا ارتفاع 2000 وجود داشتند از دیگر موانع صعود محسوب می شدند لازم به یاد آوری است هیچ اثری از مسیر پایکوب و با هرکروکی از سوی دیگر گروه در فضای مجازی ایجاد شده باشد موجود نبود  به هرتقدیر گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی در یک روز کاملاً زمستانی و برفی توانست طی مدت چهار ساعت به صعود خود ادامه بدهد و بر فتح قله کچل با ارتفاع 2355متر نائل گردد. بدیهی است مسیر بازگشت از قله همان مسیری بود که صعود نموده بودیم علی ایحال به پاس خداوند یکتا برنامه بدون مشکلی در ساعت 18:30 همان روز در ساختمان ستاد دانشگاه خاتمه یافت. والسلام

1

3
2

10

9
8
7
6

5
4

13
11
22
21
20
19
18
17
16
15
14
12

۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید