اخبار

صعود گروه سنگ نوردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به جانپناه کام اژدها دیواره همیشه استوار بیستون

صعود گروه سنگ نوردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به جانپناه کام اژدها دیواره همیشه استوار بیستون
سرچی تا نشور
برنامه بعدی کوهنوردی ،صعود به قله آوالان تعیین می گردد.
با عنایت به شروع فصل گرما جهت جلوگیری از گرمازدگی و دیگر عوارض صعود در زیر تابش نورآفتاب ،به همین دلیل صعود به قله مذکور دور از چشم خورشید خانم انجام می گیرد وعده ما ساعت 23:30روز پنج شنبه تاريخ 1399/03/30 از ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه می باشد.
عزیزان داوطلب با علم به اینکه مسئولیت عواقب هرنوع رویدادناگوار را از زمان حرکت تا خاتمه برنامه تقبل نموده اند می تواند با اضافه نمودن به لیست گروه ارتباطی در تلگرام ، حداکثر تا ساعت 22:00 یکشنبه تاریخ 1399/03/25 در برنامه شرکت نمایند . لازم به ذکر است درصورت بروزهر گونه حادثه ای مسئولیتی متوجه مقامات محترم دانشگاه علی الخصوص سرپرست کوهنوردی دانشگاه نمی گردد.
بدیهی است متعاقباً اطلاعات تکمیلی منتشر خواهد شد.

با احترام بدینوسیله فعالیت گروه سنگ نوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به شرح اختصار ذیل ارائه می گردد:

در اوایل بامداد روز جمعه تاریخ 1399/03/23 چهار نفر از داوطلبین گروه سنگ نوردی دانشگاه به اسامی آقایان سیامک  پُردلی ، نادر  منتظریانی ،صمصام  دبیری و دکتر غلامرضا  شیبت زاده که بوسیله مینی بوس دانشگاه به رانندگی آقای خلیل  منصوری دربالاتر از بقعه امامزاده باقر(ع) ، پارکینگ مختص جاذبه ی دیدنی کوه بیستون حضور یافته بودند، در ابتدا کوه نوردی را پس از عبور از حصار مجموعه ی حفاظت شده بیستون تا دامنه کوه شروع نمودند ومسیر سمت چپ دره کَل کُش را به سمت مسیر کُچک لَق دنبال کردند ،حرکت بعدی آنها پس از صعود از صخره  40 متری کُچک لَق ، تراورسی به سمت غرب را با فراز و نشیب های دست به سنگ انجام دادند لازم به ذکر است که در این مسیر تراوسی دو کارگاه  ثابت را جهت ایمنی سنگ نوردان فراهم نمودند ادامه مسیر آنها از طریق مسیر تراورسی در راستای مسیر قرارگاه، خاتمه یافت و از همین مکان ادامه مسیر قرارگاه را بوسیله صعود از دیواره ها با تجهیزات سنگ نوردی  به سمت شمال تقریباً به موازات نقره دره که در سمت چپ مسیر قرارگاه تعبیه گردیده است ادامه دادند درنهایت حوالی ساعت 11:15 به جان پناه کام اژدها رسیدند چنین مسیرهای طاقت فرسایی در هوای گرم به پشتوانه سلامتی است که از خداوند متعال داریم و باید سپاسگزار باشیم .

 پس از اندکی استراحت جهت بازگشت،مسیر رفت را دنبال نمودیم  به حمد خدا بدون مشکلی برنامه درساعت 18:00 همان روز در ساختمان ستاد دانشگاه به پایان رسید. والسلام

01

11


1
3
4
5
6
7
8

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید