اخبار

کوهنوردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در روز جمعه تاریخ 1399/04/20 طی اجرای برنامه ترکیبی سنگ و کوه از غار هادی خان بازدید نمودند.

کوهنوردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در روز جمعه تاریخ 1399/04/20 طی اجرای برنامه ترکیبی سنگ و کوه از غار هادی خان بازدید نمودند.
برنامه بعدی صعود به قله یخچال(شرقی) بام استان همدان که طی دو روز آخر هفته جاری بطول می انجامد.
بدیهی است اطلاعات تکمیلی مرتبط در گروه ارتباطی تلگرام ،بزودی جهت اطلاع و ثبت نام داوطلبین منتشر می گردد.

 سلام

گزارش بازدید از غار هادی خان تاریخ 1399/04/20 کوهنوردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

با احترام طبق اطلاعیه صادره ،داوطلبین برنامه ترکیبی کوهنوردی وسنگ نوردی به اسامی آقایان سیامک  پُردلی ،نادر منتظریانی ،خلیل عسگری ،حسین داعی ،صمصام دبیری و حجت ا . . . امجدیان پس از از اقامه نماز اول وقت بوسیله مینی بوس دانشگاه به رانندگی آقای خلیل منصوری از ستاد دانشگاه به طرف پارک غربی کوهستان حرکت نمودند.

  مسیر کوهپیمایی صعود به سمت جبهه ی غربی دوشاخ با رعایت پروتکل بهداشتی وتنظیم فاصله فیزیکی کوهنوردان از یکدیگر صورت گرفت. پس از طی نمودند مسیر همچنین گردنه آن ،ادامه راه با شیبی سرازیری نسبتاً تند به سمت شمال متمایل به غرب مواجه شدند در نهایت به دیواره غار رسیدند بطوریکه غاریادشده حدوداً در ارتفاع سی متری آن رویت می گردید

با تجهیزات سنگ نوردی از دیواره غار صعود نمودند وبه داخل غار راه یافتند . پس از استراحت و تأمین انرژی بصورت کاملاً بهداشتی ،عمل فرود از غار را با ابزار فرود انجام دادند. برابر هماهنگی صورت گرفته  مسیر بازگشت به سمت تنگه کنشت و در نهایت انتهای تنگه (خیابان تکاور) انتخاب گردید و از آن محل بوسیله مینی بوس دانشگاه مسیر بازگشت را ادامه دادند و به حمد خدا در ساعت 11:30 برنامه بدون مشکلی در ساختمان ستاد خاتمه یافت. والسلام

11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

۲۱ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید