اخبار

گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت گرامی داشت آیین چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان صعود به قله بدر را در دستور کارقرار داد.

گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت گرامی داشت آیین چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان صعود به قله بدر را در دستور کارقرار داد.
برنامه بعدی متعاقباًاز طریق گروه ارتباطی در تلگرام اطلاع رسانی می گردد.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.
 هفته دفاع مقدس ، سالروز آغاز جنگ تحمیلی و همچنین یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی باد.

به همین منظور گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت گرامی داشت آیین چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان صعود به قله بدر را در دستور کارقرار داد.

گزارش صعود به قله بدربه ارتفاع 3298متری شهرستان سنقر

با احترام ، برابر هماهنگی بعمل آمده داوطلبین گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  به اسامی آقایان سیامک  پُردلی ،خلیل عسگری ،نادر منتظریانی ،مجید لرستانی ،علیرضا  حیدری ،محمدعلی خزاعی ،صمصام دبیری،علی کلانتری ،رسول نعمتی ،مهدی  جباری ،قربانعلی صیدی و محمدامین مرادیان توسط مینی بوس دانشگاه به رانندگی آقای صیدی در اول وقت روز جمعه تاریخ 1399/07/04 از ساختمان ستاد به سمت روستای چرمله بالا  شهرستان سنقر حرکت نمودند از همان مکان کوهپیمایی را شروع کردند با گذشتن از مسیر آبشارحوالی ساعت 10:00 صبح قله 3289 متری بدر صعود گردید ومسیر بازگشت از دره شاه پسند اجرا شد ، درنهایت پس از پیمایش 16 کیلومتر از ابتدای کوهنوردی تا انتهای آن (روستای ورمغان) به مینی بوس رسیدند و اینکه به حمد خداوند متعال برنامه بدون مشکلی حدود ساعت 17:30 همان روز در ساختمان ستاد دانشگاه خاتمه یافت.والسلام

15
14
13
12
10
9
8
7
6
5
4

 

۴ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید