اخبار

صعود کوهنوردان دانشگاه به بلندترین ارتفاع کوه قلاجه(قله کچل)با ارتفاع 2355متر از سطح دریا

صعود کوهنوردان دانشگاه به بلندترین ارتفاع کوه قلاجه(قله کچل)با ارتفاع 2355متر از سطح دریا
بدیهی است برنامه بعدی از طریق گروه ارتباطی تلگرام اطلاع رسانی می گردد.

بنام خدا

با درود بدینوسیله فراخوان داوطلبین اعضاء محترم گروه کوهنوردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت صعود به قله کچل که در گروه تلگرامی اطلاع رسانی گردیده است به شرح ذیل به نمایش گذاشته می شود: 

باسلام وعرض ادب خدمت همنوردان بزرگوار برنامه بعدی کوهنوردی صعود داوطلبین پرتوان به کوه قلاجه می باشدارتفاع قله اصلی این کوه(قله کچل) 2350 متر از سطح دریا می باشد این کوه در 28 کیلومتری غرب شهر اسلام آباد قرار دارد .

نزدیکترین راه دسترسی به این قله از روستای میر منگان سفلی می باشد ودر حقیقت مسیر شمالی صعود به این قله می باشد مسیر کوهپیمایی به این قله از این روستا در رفت وبرگشت در حدود 9 کیلومتر می باشد و صعود به کوه نسبتا ساده است

 زمان حرکت روز جمعه تاریخ ۱۴۰۰/09/۱۹ ساعت  ۵:۴۵ دقیقه صبح بعد از نماز صبح از ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه می باشد. عزیزان داوطلب با علم به اینکه عواقب هر نوع رویداد ناگوار را از زمان حرکت تا خاتمه برنامه تقبل نموده اند می توانندبا اضافه نمودن نام خود به لیست گروه ارتباطی تلگرامی کوهنوردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دربرنامه شرکت نمایند.

لازم بذکر است درصورت بروز هرگونه حادثه ای هیچ گونه مسئولیتی متوجه مقامات محترم دانشگاه علی الخصوص سرپرست کوهنوردی دانشگاه نمی گردد.

وسایل موردنیاز : داشتن بیمه ورزشی،پوتین کوهنوردی مناسب،چراغ پیشانی،بادگیر،جوراب و لباس گرم اضافه،ٱب ، تنقلات،صبحانه،کلاه وعینک ٱفتابی،دستکش ،باتوم، تلفن همراه

 رعایت پروتکل های بهداشتی الزامیست

لیست افراد شرکت کننده که از طریق گروه ارتباطی موفق به ثبت نام در موعد مقرر شده اند به شرح ذیل می باشد:

۱-سیامک پُردلی۲-اکبر خدامرادی۳-قربانعلی صیدی4- نادر منتظریانی5-مرضیه جوکار6-بابک بهرامیان7-حسین داعی8-هانیه تاسفی 9-محمدرضا کاکایی۱0 ـ تیمور محمدی۱1- خلیل عسگری۱2-سمیرا حاجتی۱3-حمید سرمستی14-علی کلانتری۱5-محمد علی خزاعی ۱6-بهادر رضایی۱7- معصومه کیانی

همچنین  یک دستگاه مینی بوس به رانندگی آقای  مرادی با شماره تلفن همراه ۰۹۱۸۹۲۸۹۸۰۱ویک دستگاه سواری سمند  با رانندگی آقای فرهاد  صیدی با شماره همراه ۰۹۱۸۳۳۳۶۶۹۵جهت ایاب وذهاب فراهم گردیده است.
3

24

یادی از ایام برنامه روز جمعه تاریخ 1397.12.10

 

بدیهی است گزارش تکمیلی پس ازاجرای برنامه جهت استحضار اطلاع رسانی می گردد.

---------

 گزارش برنامه:

سلام با احترام برابر هماهنگی بعمل آمده افراد شرکت کننده  دراول وقت  روز جمعه تاریخ۱۴۰۰/۹/۱۹ به وسیله دو دستگاه خودرو  مینی بوس وسمند  پس از طی مسافت ۹۰ کیلومتر با عبور از شهرستان اسلام آباد غرب و سرمست به روستای میر منگه سفلی رسیدند . ساعت۸:۱۵ همان روزدر هوای صاف و مطبوع صعود خود را با نام یاد خدا به سمت کوه کچل آغاز نمودند ساعتی از صعود سپری نشده بود که دو تن از کوهنوردان به دلایل شخصی با هماهنگی مسیر بازگشت را دنبال نمودند و گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بصورت منسجم حرکت خود را ادامه دادند . در ساعت۱۲:00قله کچل با ارتفاع 2355 متری صعود گردید. پس از به جای آوردن شکر خداوند یکتا و گرفتن تصاویری چند جهت یادگاری به استراحت پرداختند سپس مسیر بازگشت به روستای میرمنگه را دنبال نمودند حوالی ساعت 15:00 بوسیله ی دو خودرو تعیین شده به سمت کرمانشاه حرکت نمودند .لازم به یادآوری است از فرصت استفاده می نمایم تشکری از خانم حاجتی و جناب سرمستی بابت شیرینی ازدواج مبارکشان همچنین سایر عزیزان همنورد که به نحوی  در برگزاری هرچه با شکوه تر این برنامه سهم داشتند تشکر و قدردانی می گردد.

علی ایحال برنامه بدون مشکلی حوالی ساعت 18:00 روز یادشده در ساختمان ستاد دانشگاه خاتمه یافت.


2

 

1

۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید