اخبار

برنامه این هفته بامدیریت جناب آقای قربانعلی صیدی(از بازنشستگان محترم دانشگاه) بود که تمرین سنگ نوردی را در بلندای پارک کوهستان(دیواره مریم) را در گروه ارتباطی تلگرام اعلام نمودند.

برنامه این هفته بامدیریت جناب آقای قربانعلی صیدی(از بازنشستگان محترم دانشگاه) بود که تمرین سنگ نوردی را در بلندای پارک کوهستان(دیواره مریم) را در گروه ارتباطی تلگرام اعلام نمودند.
برنامه بعدی بامدیریت جناب آقای صمصام دبیری کارشناس پرستاری(از بازنشستگان محترم دانشگاه) می باشد که اعلام برنامه ایشان از طریق گروه ارتباطی تلگرام اطلاع رسانی می گردد

6
5

 

گزارش اجرای برنامه سنگنوردی

بادرود واحترام بدنبال هماهنگی های بعمل آمده تعدادی از اعضا گروه کوهنوردان دانشگاه که علاقه مند به رشته سنگ نوردی می باشند توانستند پس از فرایند ثبت نام با تجهیزات فنی در تمرین سنگ نوردی این هفته به تاریخ  ۱۴۰۱/0۱/۱۸در برنامه شرکت شرکت نمایند که  اسامی آنها به شرح ذیل می باشد.

 ۱-سیامک پردلی -قربانعلی صیدی ۳-اکبرآزادی ۴-صمصام دبیری ۵-محمدرضا کاکایی ۶-تورج محمدیاری ۷-مه نازمحمدخانی ۸-محمدحشمتی ۹-هانیه تاسفی۱۰-خلیل عسگری ۱۱-کوثرعسگری ۱۲-حجت اله امجدیان ۱۳-حسین داعی ۱۴-مجتبی صفدری

داوطلبین برنامه ساعت 15:30 توسط مینی بوس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به رانندگی آقای خلیل منصوری ازساختمان شماره یک به سمت پارک کوهستان حرکت نمودند . در ابتدای برنامه کوهنوردی مختصری از کنار یادمان مزارشهدای گمنام جنگ تحمیلی  تا محل اجرای برنامه (مسیرمریم) انجام گردید.

در این برنامه با عنایت به محدویت زمان مروری بر تمرینات سنگ نوردی)نصب و راه اندازی کارگاه دینامیک و استاتیک ، تمرین برخی گره های سنگ نوردی ، صعود با تجهیزات فنی بر روی دیواره بصورت های مختلف همچنین فرود بعد از آن ،جمع کردن طناب( صورت گرفت.

پایان برنامه در پارک کوهستان از سنگ نوردان گرامی پذیرایی مختصری تحت عنوان افطاری صورت گرفت .

به حمد خداوند منان برنامه بدون مشکلی حوالی ساعت 21:00 در ساختمان دانشگاه خاتمه یافت.

4
3
2
1

۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید