اخبار

برنامه این هفته بامدیریت جناب آقای مجتبی صفدری (کارشناس ارشد برق مدیریت عمرانی دانشگاه) می باشد که فرود با تجهیزات سنگ نوردی از دره عقابها را در گروه ارتباطی تلگرام اعلام نمودند.

برنامه این هفته بامدیریت جناب آقای مجتبی صفدری (کارشناس ارشد برق مدیریت عمرانی دانشگاه) می باشد که فرود با تجهیزات سنگ نوردی از دره عقابها را در گروه ارتباطی تلگرام اعلام نمودند.
برنامه بعدی بامدیریت جناب آقای خلیل عسگری (کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی شاغل در دانشگاه) می باشد که اولین برنامه گروه خارج از استان در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ را تحت عنوان شب مانی در پناهگاه یخچال همدان در گروه ارتباطی تلگرام اعلام نمودند.

3
2

اسامی داوطلبین برنامه فرود از دره عقابها 2 به شرح ذیل می باشد:

۱-سیامک  پردلی

۲-مجتبی صفدری

۳-قربانعلی صیدی انصراف

۴-حسین داعی

۵-محمد حشمتی

۶- خلیل  عسگری

۷ محمدرضا کاکایی انصراف

٨- هانیه تاسفی

1

 

بدیهی گزارش فعالیت مذکور پس از اجرای برنامه اطلاع رسانی می گردد.

گزارش فرود از دره عقاب ها ۲:

سلام برابر هماهنگی ها و ثبت نام صورت گرفته شش نفر از اعضا محترم سنگ نوردی دانشگاه به اسامی آقایان: سیامک پردلی،مجتبی صفدری، خلیل عسگری، حسین داعی، محمد حشمتی و خانم هانیه تاسفی موفق شدند در هوای بارانی برنامه دره نوردی حضور یابند شرکت کنندگان مذکوردرساعت 15:00  روز پنج شنبه تاریخ ١٤٠١/٠٢/۰۸ به وسیله مینی بوس دانشگاه به رانندگی آقای منصوری از ساختمان ستاد دانشگاه به سمت پارک کوهستان حرکت نمودند.

همانطور که قبلاً اشاره گردیده بود برنامه ترکیبی از کوهپیمایی و دره نوردی بود که شروع کوهپیمایی از پله های ابتدای سینه سرخ تا قعر دره عقابها (مسیر صندوقی)به مدت ۱۵ دقیقه زیر بارش شدید باران در طبیعت زیبای بهاری به وقوع پیوست ،سنگ نوردان دانشگاه در آن هوای بارانی و با نشاط توانستند با تجهیزات دره نوردی و رعایت ایمنی فرود از کارگاههای پیش رو یک پس از دیگری از دره فرود آیند.

- حوالی ساعت 19:00 پس از پایان برنامه فرود ازراه پاکوب دامنه کوه به سمت دانشکده داروسازی حرکت نمودند. بدلیل بارش باران افطار مختصری را در ساختمان ستاد دانشگاه صرف نمودند و به لطف خداوند برنامه بدون مشکلی  در ساعت 21:00 همان روزخاتمه یافت .

به این وسیله از مساعدت مسئولین محترم دست اندر کار دانشگاه کمال تشکر و قدردانی می گردد.

4
3
2
1

دره عقابها
 

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید