اخبار

برنامه این هفته صعود به قله واسی بامدیریت جناب آقای محمد داهیم کاردان اتاق عمل (ازبازنشستگان محترم دانشگاه) صورت گرفت

برنامه این هفته صعود به قله واسی بامدیریت جناب آقای محمد داهیم کاردان اتاق عمل (ازبازنشستگان محترم دانشگاه) صورت گرفت
برنامه هفته آینده بامدیریت جناب آقای ولی اله ابراهیمی کیاوش (مشغول خدمت در م.آ.د.فارابی) می باشد که اعلام برنامه ایشان در زمان مقرراز طریق گروه ارتباطی تلگرام اطلاع رسانی می گردد.

1

بنام خالق  کوه ها

گزارش برنامه ۱۴۰۱/۲/۲۳

قله واسی که ماسی یا واسیه هم گفته می شود. ارتفاع بلندترین نقطه آن(۲۰۸۰)متر می باشد. قله ای چغر فنی وصخره ای که در شرق تنگ کنشت  شروع وتا پایان نگهبانی چالابه در امتداد خط الراس خاتون بان ادامه دارد. و روی دیواره جبهه جنوبی و شرقی آن مسیرهای متنوع سنگنوردی اسپورت و بلند گشایش شده.‌ ولی جبهه شمالی آن منطقه نظامی و ورود ممنوعه هست.

برنامه این هفته گروه کوهنوردان شرکت کننده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 

درتاریخ ۱۴۰۱/۲/۲۳ به اسامی زیر👇

۱- سیامک پردلی

۲- محمد داهیم

۳-مجتبی صفدری

٤- هانیه تاسفی

٥-محمد حشمتی

۶ -محمدرضا کاکایی‌

۷-قربانعلی صیدی

۸-صمصام دبیری

۹-حسین داعی

۱۰-  شیبت زاده

ساعت حرکت ۵ صبح ستاد دانشگاه با مینی بوس دانشگاه به رانندگی جناب آقای منصوری تا ابتدای شهرک دانش بود. مبداء شروع برنامه ساعت ۵:۳۰ صبح ازیال شرقی و کنار دیواره تا رسیدن به پای کار مسیر رفاقت تاساعت ۷صبح بصورت کوهپیمای ادامه دادیم ،از آنجا به بعد با پوشیدن هارنس و مجهز به تجهیزات فنی با سه مرحله صعود خود را درساعت ۹:۳۰ به خط الراس قله رساندیم

و با عبور ازآن به قله ای اصلی واسی در ارتفاع ۲۰۸۰ متری رسیدیم وپس صرف صبحانه ازنیم ساعت استراحت بطرف غرب قله کوهپیمایی ادامه داشت تا رسیدن به رخ جنوبی دیواره ای قله واسی و دسترسی به اولین کارکاه های مسیر رفع بلا درساعت ۱۰ صبح وبا شروع کارفنی فرودها در ۱۱ مرحله متنوع کوتاه وبلندکه پس از ساعتها کارفنی تا به کف قله رسیدیم ‌در آنجا با هماهنگی با مینی بوس درساعت ۴ عصر به ستاد دانشگاه برگشتیم.وبرنامه ترکیبی ولذت بخش دیگری در دفتر خاطرات کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  رقم خورد،تا بماند بیادگار...

 گروه کوهنوردی دانشگاه بدینوسیله از مسئولین محترم دانشگاه و تربیت بدنی کمال تشکر و قدردانی را داریم که گروه کوهنوردی فرهنگی ورزشی را حمایت و پشتیبانی می نماید.

درپناه خالق کوه ها باشید.

9
8
7
6
5
4

 

نماهنگ صعود سنگ نوردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به قله واسی

 

 

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید