اخبار

برنامه این هفته صعود به قله بازرگان بامدیریت جناب آقای ولی اله ابراهیمی کیاوش (ازپرسنل محترم م.آ.د فارابی) می باشد، که برنامه را از طریق گروه ارتباطی تلگرام اطلاع رسانی نمودند.

برنامه این هفته صعود به قله بازرگان بامدیریت جناب آقای ولی اله  ابراهیمی کیاوش (ازپرسنل محترم م.آ.د فارابی) می باشد، که برنامه را از طریق گروه ارتباطی تلگرام اطلاع رسانی نمودند.
برنامه هفته آینده در زمان مقرر از طریق گروه ارتباطی تلگرام اطلاع رسانی می گردد.

2

بنام خدا

با احترام به این وسیله نحوه ی اطلاع رسانی و ثبت نام داوطلبین که در گروه ارتباطی تلگرام صورت گرفته را به شرح ذیل ارائه می گردد: 

قله بازرگان به مختصات جغرافیایی 34°23'48.52"Nو  47°18'48.88"E از قله های فرعی کوهستان پرآو به شمار می رود.ادامه خط الرأسی این قله به سمت شرق شامل سه قله سوزنی با ارتفاع بیش از 3000 متر به اسامی کل یک ،کل دو همچنین کل سه  که بوسیله دیواره های سنگی در ناحیه شمالی و جنوبی احاطه شده است. ادامه خط الرأس یادشده به سمت شرق با عبور از قله های میلکان روسی،کمر کاو به قله زنهان ختم می گردد.

در ناحیه ی شمالی خط الرأس مذکو ر (سه کل بازرگان تا قله زنهان)از شرق به غرب به ترتیب روستای نجوبران ، دره سیروله جان پناه شنل قرار دارد.

در ناحیه ی جنوبی خط الرأس مورد اشاره از از شرق به غرب به ترتیب سنقر آباد ،ایل دره ،میدان بیستون مسیر میشه ری،دامنه گل بسر و در نهایت گردنه ی لاچینوا قرار گرفته دارد.

یکی از دلایل عمده نام گذاری قله به نام بازرگان ،وجود دادوستدی بود که در سنوات گذشته (نبود جاده و وسیله نقلیه)در این منطقه رواج داشت. 

بهترین مسیر دسترسی به قله بازرگان از جبهه ی جنوب غربی  قله می باشد(محیط بانی چالابه_تنگ بزاز خانه – دره ریواسه )می باشد.

به همین منظور مسیر برنامه گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بهترین مسیر به قله بازرگان(کل یک)تعیین می گردد.

قله بازرگان

با احترام پیرو مقدمه ی مختصر جهت آشنایی با موقعیت قله بازرگان در این گروه ،بدینوسیله ثبت نام داوطلبین به شرح ذیل مطرح می گردد  

امید است عزیزان با علم و آگاهی کافی نسبت به شرکت در برنامه اقدام نمایند

زمان شروع برنامه صعود به قله بازرگان بلافاصله پس از اقامه اول وقت نماز صبح روز جمعه 1401/02/30  از ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه می باشد.

عزیزان داوطلب با علم به اینکه مسئولیت عواقب هرنوع رویدادناگوار را از زمان حرکت تا خاتمه برنامه تقبل نموده اند می توانند با اضافه نمودن  نام خود به لیست مشروحه ی ذیل حداکثر تا ساعت 22:00 دوشنبه تاریخ 1401/02/26 در برنامه شرکت نمایند . لازم به ذکر است درصورت بروزهر گونه حادثه ای مسئولیتی متوجه مقامات محترم دانشگاه علی الخصوص سرپرست کوهنوردی و مدیر برنامه کوهنوردی دانشگاه نمی گردد.

بدیهی است اطلاعات تکمیلی متعاقباً منعکس می گردد.

در این مرحله از ثبت نام ،کوهنوردان علاقه مند شخصاً با آگاهی از مندرجات فوق نسبت به ثبت نام اقدام نمودند.

رج  نام  نام خانوادگی

1-سیامک  پُردلی

2-ولی اله ابراهیمی کیاوش

3_محمدعلی خزاعی

4_حسین تیشه کنی

۵-علی سهامی

 ۶-شکوفه طاهری تبار

۷‌‌‌. فریبرز سلامی

۸- علی کلانتری

۹-مرضیه جوکار

۱۰ محمدرضا کاکایی

۱۱ - محمد حشمتی

   آقای خلیل منصوری شماره تماس09183855936  راننده مینی بوس به پلاک ۱۹ ۵۱۳ الف ۱۲

-اطلاعیه شماره 3 قله بازرگان

با احترام پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص صعود کوهنوردان دانشگاه علوم پزشکی در روز جمعه تاریخ 1401/02/30 به قله بازرگان بدینوسیله به اطلاع می رساند شروع کوهنوردی از پارکینگ محیط بانی چالابه از مسیر تنگ بزاز خانه به طرف تنگه ریواسه با شیبی ملایم به مسافت 4 کیلومتر به طول می انجامد ،بدنبال آن عبور از شیب تند دره ریواسه  به مسافت 3 کیلومترصورت می گیرد و انتهای مسیر بین 2-1 کیلومتر به صورت پاکوب می باشد لازم به یادآوری است  در مسیر راه هیچگونه چشمه ی آبی وجود ندارد .

- مجموع مسافت ها با عنایت به توان گروه داوطلب حدود 6 ساعت مشمول زمان می گردد.

- بر فراز قله بازرگان پس از استراحت مسیر بازگشت در دستور کار قرار دارد.

- همنوردان گرامی توجه داشته باشند زمان بندی فوق بیانگر همراه داشتن وعده های خوراکی و آشامیدنی به همراه کوله بار خود تا ساعت 17:00 دور از انتظار نمی باشد.  

بدیهی است در زیر تابش نور خورشید نیاز به تجهیزات ضروری همچون کوله پشتی یک روزه،پوتین کوهپیمایی ،کلاه لبه دار،عینک ، دستکش نخی سفید می باشد و اینکه استفاده از پوشش مناسب و روشن که حداقل جذب گرمای حاصل از نور خورشید را در بر داشته باشد توصیه می گردد.   

با آرزوی سلامتی همنوردان گرامی

بدیهی است گزارش فعالیت مربوطه پس از اجرای برنامه اطلاع رسانی می گردد

گزارش برنامه قله بازرگان.کل یک

سلام با احترام برابر هماهنگی صورت گرفته شرکت کنندگان برنامه به اسامی سیامک پُردلی-ولی اله ابراهیمی کیاوش-محمدعلی خزاعی -حسین تیشه کنی-علی سهامی -شکوفه طاهری تبار‌‌‌-فریبرز سلامی-علی کلانتریمرضیه جوکارمحمدرضا کاکایی -محمد حشمتی -عبداله رضایی خزلی پس از اقامه نماز صبح از ساختمان ستاد بوسیله مینی بوس دانشگاه به رانندگی خلیل منصوری به طرف محیط بانی روستای چالابه حرکت نمودند و کوهنوردی حوالی ساعت 05:30از مسیر پاکوب شمالی به موازات تنگ بزاز خانه به طرف دره ریواس در هوای نسبتاً صاف شروع گردید.بدنبال آن تنگ ریواسه با شیبی تند صعود شد و در نهایت کوهنوردان دانشگاه ازموانع تیغه های خط الرأس عبور نمودند و در قله پس از استراحت و گرفتن تصاویر یادگاری مسیر بازگشت را پس از تیغه های یادشده از سوی دره مشرف به چشمه پونگله فرود آمدند مسیرهای بعدی دره تاف ودامنه خاتون بان و درنهایت به محیط بانی رسیدند پس از صرف ناهار به طرف دانشگاه حرکت نمودند به حمد خداوند یکتا برنامه بدون مشکلی در ساعت 16:00 در ساختمان ستاد دانشگاه خاتمه یافت.

 با آرزوی سلامتی برای کلیه دوستان و مسئولین محترم دانشگاه که در تدارک این برنامه همکاری نمودند.

 

نماهنگ صعود به قله بازرگان
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید