اخبار

برنامه ی این هفته با مدیریت جناب حسین داعی (کارشناس ارشد معماری مدیریت عمرانی دانشگاه)صعود به ارتفاعات الوند می باشد.

برنامه ی این هفته با مدیریت جناب حسین داعی (کارشناس ارشد معماری مدیریت عمرانی دانشگاه)صعود به ارتفاعات الوند می باشد.
برنامه ی هفته آینده با مدیریت سرکار خانم هانیه تأسفی (کارشناس ارشد معماری مدیریت عمرانی دانشگاه) می باشد که در زمان مقرراز طریق گروه ارتباطی تلگرام اطلاع رسانی می گردد.

6
4
3
2

داوطلبین صعود به ارتفاعات رشته کوه الوند استان همدان(وهنان تا گنج نامه)

1  راننده مینی بوس  آقای فرش باف

شماره تلفن :          ۰۹۱۸۳۸۵۴۴۹۶

1

2

بدیهی است گزارش فعالیت مربوطه پس از اجرای برنامه اطلاع رسانی می گردد.

گزارش پیمایش خط الراس غربی کوهستان الوند

برنامه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ساعت ۲۳:۰۰پنجشنبه باحضورآقایان: سیامک پردلی،محمدرضا کاکایی،مجتبی صفدری،محمدابراهیم حشمتی،ولی اله  ابراهیمی کیاوش،محمدعلی بیات،فریبرز سلامی،علی سهامی و حسین داعی اجرا گردید و بوسیله یکدستگاه خودرو مینی بوس حرکت خود را به سمت همدان آغاز نمودند.

گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ساعت ۰۲:۳۰بامداد به روستای وهنان رسیدند و کوهنوردی را با نام و یاد خدا از روستای مذکور به سمت قله دائم برف شروع نمودند . حوالی ساعت ۷ صبح در یک هوای بسیار خنک به قله دائم برف رسیدند و پس از صرف صبحانه ای مختصر و چند عکس یادگاری مسیر خود را به سمت قله کلاغ لانه ازسلسله کوه الوند ادامه دادند که با موانع دره ای و صخره ای مواجه شدند . با تلاش توانستند چالش ها را یکی پس از دیگری سپری نمایند . بعد از عبور از قله های کلاغ لانه و الوند به طرف گنج نامه رفتند در نهایت پس از طی مسافت ۲۰ کیلومتری ساعت ۱۴:۳۰ به گنج نامه رسیدند . بعد از صرف نهار بوسیله ی خودرو یادشده به سمت کرمانشاه بازگشتند. برنامه بدون مشکلی ساعت ۲۰:۰۰ در ساختمان شماره یک پایان یافت.

با تشکر از مسئولین محترم دست اندرکاران دانشگاه که همیشه یار و یاور گروه هستند.

12

  

356
7

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید