اخبار

برنامه این هفته گروه سنگ نوردی دانشگاه بازدید از غار فریاد به صورت صعود و فرود بر دیواره ی دوکلان می باشد.

برنامه این هفته گروه سنگ نوردی دانشگاه بازدید از غار فریاد به صورت صعود و فرود بر دیواره ی دوکلان می باشد.
برنامه هفته آینده کوهنورردی شبانه به کوهستان پرآو می باشد.
- جزئیات کوهنوردی در زمان مقرر از طریق گروه ارتباطی تلگرام بامدیریت جناب آقای فریبرز سلامی (ازبازنشستگان محترم م.آ.د فارابی) اطلاع رسانی می گردد.

برنامه این هفته بامدیریت سرکارخانم هانیه تأسفی(کارشناس ارشد معماری واحد مدیریت عمرانی دانشگاه) می باشد که فعالیت بر دیواره ی دوکلان با تجهیزات سنگ نوردی را در گروه ارتباطی تلگرام اعلام نمودند.


5
3

 

2

 با سلام و احترام ،تصویر فوق مربوط به فراخوان سنگ نوردان باآمادگی جسمانی و روانی متناسب می باشد که با مسئولیت خود بصورت داوطلبانه جهت شرکت دربرنامه ی کوهنوردی به شرح مختصر فوق ثبت نام می نمایند.

در این برنامه مدیر برنامه جهت تنوع تمرین سنگ نوردی سعی نموده است از تجربیات همنورد ارجمند دانشگاه جناب محمد داهیم استفاده نماید.

 امید است عزیزان داوطلب  با علم و آگاهی کافی در گروه ارتباطی تلگرامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عمل نمایند و با تجهیزات لازم درموعد مقرر ومحل قرارحضور یابند. 🙏

 

لیست ثبت نام شرکت کنندگان برنامه سنگ نوردی غار فریاد مورخ ۱۴۰۱/۰۳/٢٠ به شرح ذیل می باشد.

۱- سیامک پردلی

۲-محمد داهیم

۳-هانیه تاسفی

۴-محمدرضا کاکایی

۵-حسین داعی

۶-صمصام دبیری

۷-محمد حشمتی

۸_ خلیل عسگری انصراف

۹- شیبت زاده

۱۰ - قربانعلی صیدی

109183855936 آقای خلیل منصوری راننده مینی بوس به شماره پلاک ۹۱۳:۱۹الف۱۲ می باشد.

سلام و احترام

 هم طنابان گرامی برابر متن فراخوان برنامه تمرین سنگ نوردی این هفته فرود چند مرحله ای از دیواره دوکلان پس از اجرای صعود در دستور کار قرار گرفته است لازم به یادآوری است گنجایش محل برخی از کارگاههای تعبیه شده درمسیر دیواره فرود بسیار کم می باشد.ضمن رعایت ایمنی باید با نظم خاصی مراحل فرود صورت گیرد و تمهیداتی از جمله ترتیب فرود سنگ نوردان و محول نمودن مسئولیت هرکارگاه با توجه به توانایی افراد برنامه ریزی گردد.جهت سهولت در فرود و جلوگیری از تجمع افراد در محل کارگاه ها سعی می گردد از چندین رشته طناب استفاده شود با عنایت به ضخامت قطر طناب ها انتظار براین است در هر کارگاه پس از تأیید مسئول کارگاه داوطلبین  برنامه ،با استفاده از تجهیزات لازم و بردباری از ابزاردو نقطه تماس (ریورسو-شانت) فرود نمایند.

بدیهی است گزارش فعالیت پس از اجرای برنامه اطلاع رسانی می گردد.

 

 گزارش برنامه سنگنوردی غار فریاد(صعود و‌فرود)

 برنامه راس ساعت ۰۵:۰۰ روز جمعه تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۰از محل ستاد دانشگاه با حضور آقایان پردلی،داهیم،دبیری ،صیدی،کاکایی ،داعی ،شیبت زاده ،حشمتی و خانم‌تاسفی آغاز گردید .برابر هماهنگی قبلی،صعود به غار فریاد ازمسیر (مجاور )درنظر گرفته شد که برای دسترسی به آن مسیر، سنگ نوردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعد از مزار شهدای گمنام  پارک کوهستان ابتدا مسیر پاکوب بطرف قله دوکلان را کوه پیمایی نمودند و پس از ارتفاع گرفتن با چرخشی بطرف چپ وارد دره دوکلان شدند و بدنبال آن از درون دره به ابتدای مسیرفنی مجاور رفتند . با استفاده از تجهیزات سنگ نوردی در دومرحله ۵۰ متری مسیررا تا درون غار فریاد صعود کردند. پس از ثبت و ضبط دفتر درون غار فریاد یک صعود ۱۰ متری به بالای غارانجام گردید، برای فرودهای مرحله ای  دسترسی از کارگاه های مسیر زنده یاد مسعود نادری  استفاده شد که طی۸ مرحله فرود که ۴ تای آن ۲۵ متری متری و بقیه همان حدود هست ، تا کف دیواره فرود صورت گرفت. و بقیه مسیر بصورت کوهپیمایی انجام شد . به حمد خداوند متعال برنامه بدون مشکلی راس ساعت ۱۳:۰۰ همان روز در محل ستاد دانشگاه به اتمام رسید.

با تشکر از کلیه مسئولین محترم و‌دست اندرکاران دانشگاه که همیشه یار و یاور گروه هستند.

110

2 3

456
8
7
 
9
 
 

۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید