اخبار

مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه:

بیمارستان "بهارستان" بهار سال آینده افتتاح می‌شود

بیمارستان "بهارستان" بهار سال آینده افتتاح می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان سرطان(بهارستان) کرمانشاه، از افتتاح این بیمارستان در اوایل سال آینده خبر داد.
 
صادق کریمی در حاشیه بازدید معاون درمان وزیر بهداشت از پروژه در حال ساخت بیمارستان سرطان کرمانشاه، با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال 1395 گفت: این پروژه بعد از مدتی به دلیل اختلاف با پیمانکار متوقف شد.
 
وی با اشاره به خلع پیمانکار و انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید پروژه، گفت: این پروژه مجددا از سال ۱۳۹۹ فعال شد و در حال حاضر به ۹۵ درصد پیشرفت رسیده است.
 
کریمی با بیان اینکه این پروژه مصوبه سفر مقام معظم رهبری و سفر ریاست جمهوری را دارد، از افتتاح آن در بهار سال آینده خبر داد.
 
به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار صرف ساخت سازه این بیمارستان شده است.
 
وی با اشاره به خرید تحهیزات پیشرفته برای این بیمارستان گفت: با قیمت ارز فعلی اگر محاسبه کنیم، ارزش تجهیزات خریداری شده بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان است.
 
کریمی گفت: با توجه به استقرار چهار دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه پت اسکن، عملا این بیمارستان به یکی از مجهزترین بیمارستانهای سرطان کشور تبدیل می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی است، گفت: راه اندازی این بیمارستان نقش مهمی در خدمات رسانی به بیماران مبتلا به سرطان در کرمانشاه و غرب کشور خواهد داشت.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اجرای فاز توسعه این بیمارستان، گفت: با تکمیل فاز اول پروژه پیگیر اجرای فاز دوم آن خواهیم شد.
 
به گفته کریمی با اجرای فاز دوم این پروژه، تعداد تخت‌های این بیمارستان به ۲۵۷ تخت می‌رسد.
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید