اخبار

در دهمین روز از نوروز

بازدید نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه دانشگاه از بیمارستان موقت روانسر

بازدید نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه دانشگاه از بیمارستان موقت روانسر
دکتر لهونی نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی که وی را مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه همراهی می کرد، صبح امروز از پروژه بیمارستان موقت روانسر بازدید کرد.
 
مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این بازدید گفت: با توجه به اینکه احداث و راه اندازی بیمارستان اصلی روانسر زمانبر خواهد بود، دکتر لهونی نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با وزیر بهداشت به صورت ویژه پیگیر احداث بیمارستان موقت این شهرستان گردید و با دستور اکید دکتر عین اللهی به معاون درمان وزارت متبوع، مجوز لازم در این خصوص صادر و احداث این بیمارستان، در اولویت کار دانشگاه قرار گرفت و بلافاصله عملیات اجرایی آن آغاز شد. 

وی افزود: این بیمارستان که دارای ۲۴ تخت بستری و یک اتاق عمل است، در مراحل پایانی عملیات اجرایی می باشد، هم اکنون کلیه تجهیزات مورد نیاز آن آماده می باشد که بلافاصله پس از اتمام کار عمرانی، تجهیز و افتتاح می‌گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی این بیمارستان را از اولویت های خود می داند و پس از اتمام عملیات عمرانی آن، در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تجهیز و راه اندازی این مرکز که از مطالبات به حق مردم است، اقدام خواهد نمود.

مهندس کریمی با اشاره به زحمات نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: بار دیگر از دکتر لهونی که به صورت ویژه پیگیر احداث، تجهیز، راه اندازی و تامین نیروی انسانی این مرکز می باشد، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

5
3
2
1
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید