اخبار

مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه:

خدمت در حوزه سلامت یکی از مهمترین و ارزشمندترین عرصه های خدمت به مردم است

خدمت در حوزه سلامت یکی از مهمترین و ارزشمندترین عرصه های خدمت به مردم است
مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در آیین نکوداشت همکاران بازنشسته سال 1401 ستاد مرکز ی دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات آنان گفت: از اینکه توفیقی حاصل شد تا در  خدمت همکاران پیشکسوت عرصه سلامت باشم و از نزدیک با شما کارکنان خدوم دانشگاه دیدار و گفتگو کنم، بسیار خوشحال و خرسندم.
 
وی افزود: بازنشستگی آغاز دوره جدیدی از زندگی است و شما در این مرحله و شرایط جدید، در سنگری دیگر به تلاش و زندگی خود ادامه می دهید که امیدوارم همیشه موفق و تندرست باشید.

مهندس کریمی اظهار داشت: خدمت در حوزه سلامت یکی از مهمترین و ارزشمندترین عرصه های خدمت به مردم است و شما عزیزان سی سال از عمر با برکت خود را صرف حفاظت از  سلامت مردم کردید‌، همانطور که در دوران کرونا نشان دادید که چقدر قوی و پرتلاش هستید و بدانید که خداوند متعال بهترین عاقبت بخیری و نیک نامی را برای شما رقم خواهد زد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در ادامه بیان داشت: به فرموده پیامبر اسلام (ص)، یکی از راههای تکریم و سپاسگزاری از نعمت های خداوند، احترام گذاشتن به موی سپید است و وظیفه ماست که احترام همه شما عزیزان را داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: همه ما به وجود بازنشستگان و پیشکسوتان افتخار می کنیم و خود من به شخصه همواره از شما اساتید و همکاران گرانقدر درس های بسیاری آموختم و قدردان یکایک شما هستم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید