اخبار

مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه:

اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاع رسانی بیماریها می تواند هزینه بهداشت و درمان را کاهش دهد

اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاع رسانی بیماریها می تواند هزینه بهداشت و درمان را کاهش دهد
مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در مراسم روز روابط عمومی، ضمن تقدیر از زحمات همکاران این حوزه افزود: اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاع رسانی بیماریها می تواند هزینه بهداشت و درمان را کاهش دهد.
 
وی گفت: گستردگی حوزه فعالیت دانشگاه علوم‌ پزشکی با هیچ دستگاه و ارگان دیگری قابل قیاس نیست و روابط عمومی می تواند نقش سازنده ای در تمامی بخشها و واحدهای دانشگاه داشته باشد.
 
مهندس کریمی اظهار داشت: کار در حوزه وزارت بهداشت هم سخت است و هم بسیار لذت بخش ، کرونا ثابت کرد که چقدر تعهد همکاران ما بالاست و در یک جنگ تمام عیار چه خدمات ارزنده ای داشتند و به طور حتم در این میان روابط عمومی بهترین انعکاس را داشت.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در ادامه ابراز نمود: بسیاری از مصاحبه ها با متخصصین در خصوص بیماریها، که در کانال و سایت دانشگاه برای عموم مردم نشر می یابد می تواند سواد سلامت مردم را ارتقاء داده و از بروز بسیاری از بیماریها پیشگیری نماید.
 
وی روابط عمومی را پیشانی دانشگاه دانست و گفت:ماهیت کار روابط عمومی به گونه ای است که کوچکترین اشتباه نمایان می گردد و ممکن است تبعات و مشکلات بسیاری را ایجاد کند.
 
مهندس کریمی در پایان ضمن قدردان از زحمات همه اعضای روابط عمومی دانشگاه افزود: در تلاشیم مشکلات این حوزه را در حد توان مرتفع نماییم و از تمامی پیشکسوتان روابط عمومی که در گذشته تا به امروز در این عرصه فعالیت داشته اند، صمیمانه قدردانی می نمایم .
۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید