اخبار

معاون توسعه دانشگاه در دیدار با اعضای سازمان نظام پرستاری کرمانشاه خبر داد:

به زودی چند ماه از معوقات تعرفه پرستاری پرداخت می گردد

به زودی چند ماه از معوقات تعرفه پرستاری پرداخت می گردد
مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع به همراه مدیر بودجه دانشگاه، میهمان ویژه اعضای سازمان نظام پرستاری استان بود و با آنان دیدار و گفتگو کرد.
 
وی اظهار داشت: با توجه به پرداخت بخشی از مطالبات دانشگاه توسط اداره کل بیمه سلامت، به زودی چند ماه از معوقات تعرفه پرستاری پرداخت و به حساب آنان واریز می‌شود.

  

مهندس کریمی افزود: انتخاب شما همکاران عزیز را به عنوان اعضای جدید سازمان نظام پرستاری کرمانشاه تبریک می‌گویم و خوشحالم که در جمع شما هستم، به واقع وظیفه بسیار سنگینی بر دوش شما نهاده شده و کار کردن در این شرایط سخت، خیلی دشوار است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه پرستاری را یکی از سخت ترین و پرکارترین مشاغل دنیاست و گفت: مطالبه گری و پیگیری خواسته های پرستاران از وظایف اصلی شماست که امیدوارم با حضور شما دوستان، اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد که با توجه به فصل تصویب لایحه بودجه‌، رایزنی با نمایندگان مجلس در جهت پیگیری مطالبات پرستاری، می تواند تاثیرگذار و راهگشا باشد.
 
مهندس کریمی در پایان ابراز داشت: پرداخت مطالبات بخش عملیاتی و درمانی از اولویت های مهم دانشگاه است و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته ایم، ولی باز هم جای کار بسیار دارد.


3
2
1
1

۲۴ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید