1-دریافت نامه ها، اوراق پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت.
2-تفکیک و توزیع نامه ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و پیگیری آنها.
3-نگهداری و بایگانی کردن پرونده ها، اوراق نامه ها و گزارشات در محل های مخصوص.
4-تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با سرپرست و تعیین ساعات ملاقات برای آنها.
5-ابلاغ دستورات صادره سرپرست مربوطه به اشخاص.
6-تنظیم اوقات جلسات و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسات.
7-پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها.
8-دریافت و ارسال فکس ها و ارجاع دادن آن به واحدها و اشخاص.
9-اسکان کلیه پرسنل مأمور دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کلان شهر کرمانشاه در دفتر نمایندگی تهران.
10-کار با اتوماسیون اداری و ایجاد نامه های داخلی و صادره.
11-در نبود مدیر پشتیبانی و امور رفاهی، ارجاع نامه های اداری این مدیریت توسط ایشان.