آشنایی با اداره تعمیرات و نگهداری

اداره تعمیر و نگهداری به عنوان یکی از ادارات زیر مجموعه مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی می باشد که از اهم وظایف و مسئولیت های آن می توان ارائه خدمات فنی کلیه واحدهای دانشگاه در زمینه فعالیت های فنی را نام برد.

 

آدرس:

کرمانشاه- بلوار شهید بهشتی- ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کرمانشاه (ستاد مرکزی ساختمان شماره 1)- طبقه همکف- شاخه وسط

شماره تماس:

083-38368067

آشنایی با مسئول و کارکنان

 

 

مجتبی صفدری

نام و نام خانوادگی:

مجتبی صفدری

سمت:

رئیس اداره تعمیرات و نگهداری

 

نام و نام خانوادگی:

علیرضا یزدانی

 

سمت:

کارشناس اداره تعمیرات و نگهداری


نام و نام خانوادگی:

بابک صادقی

 

سمت:

تکنیسین تأسیسات

 

نام و نام خانوادگی:

مختار ملکی

 

سمت:

کارشناس اداره تعمیرات و نگهداری

 

 

Karamreza Sanjari

نام و نام خانوادگی:

کرم رضا سنجری

 

سمت:

راننده 

Abdolali Amiri

نام و نام خانوادگی:

عبدالعلی امیری

 

سمت:

تکنیسین برق ستاد (انباردار) 

 

نام و نام خانوادگی:

سامان نوروزی

 

سمت:

تکنیسین تأسیسات


شرح وظایف

1-نظارت بر عملکرد شرکت‌های طرف قرارداد تعمیرات و نگهداری تأسیسات دانشگاه

2-نظارت و مراقبت مستمر بر نحوه نگهداری کلیه سیستم‌ها و شبکه های تأسیساتی دانشگاه به منظور حصول اطمینان از صحیح کارکردن دستگاه‌ها در فصول مختلف

3-تهیه و تدوین برنامه و برآورد هزینه های مربوط به عملیات تعمیراتی تأسیسات دانشگاه

۴)انجام تحقیقات و بررسی های علمی و فنی در خصوص بهینه ‌سازی تاسیسات و ارائه پیشنهادهای علمی

۵)تهیه و تنظیم برنامه های آموزشی و ارائه آموزش‌های لازم در خصوص تاسیسات (حرارتی، برودتی، آبرسانی و برق) به کارشناسان و تکنسین های مربوطه

۶)کنترل  و تشخیص عیوب و رفع نواقص تجهیزات ساختمانی

۷)اعمال کنترل در جهت اجرای صحیح مقررات ایمنی و حفاظتی  و بهداشتی برای خود و سایر پرسنل در محیط کار

۸)تهیه دستورالعمل های نگهداری و راه اندازی دستگاهها ی تاسیساتی نظیر تهویه، شوفاژ، پکیج، هواساز و ....

۹)پیش بینی وسایل، ابزار، لوازم یدکی و مواد مورد نیاز برای نگهداری و تعمیرات ماشین آلات و دستگاه های تاسیساتی

۱۰)مدیریت در جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان 

۱۱)هماهنگی و آماده نمودن امکانات و تجهیزات برودتی، هواساز وگرمایشی مورد نیاز جهت برگزاری همایش‌ها، اعیاد و ... 

۱۲)تهیه و نگهداری آرشیو مناسب و پیشینه تعمیراتی، نقشه های ساختمانی و تجهیزات  واحدهای تابعه

۱۳)اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم در موارد بحرانی وپیش بینی نشده و سرعت عمل و دقت نظر در  پیشگیری از وقوع حوادث غیرمترقبه

۱۴)نظارت بر ساخت تابلوهای چنج اور و تعمیرات دیزل ژنراتورهای برق اضطراری و اجرای سیستم برق گیر ساختمانها

۱۵)بازدیدهای مستمر از تاسیسات برقی و مکانیکی بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی و ساختمان های وابسته به دانشگاه

۱۶)نظارت بر تعمیرات اساسی سیستم های مکانیک، هیدرولیک،و پنوماتیک حرارتی و برودتی، امور ساختمانی، وسایل ارتباطی، آتش نشانی تاسیسات برقی بیمارستان ها شامل تابلوهای برق، روشنایی، نیرو رسانی  وکلیدهای مینیاتوری تابلوها و...

۱۷)بررسی سیستم های ارت ساختمانی و بیمارستانی شامل ارت اتاق عمل، دستگاههای سی تی اسکن، رادیولوژی و ...

۱۸)بررسی و تعیین دیماند برق مصرفی بیمارستان ها و تجهیزات برقی

۱۹)کنترل وضع سوخت دستگاههای حرارتی، شوفاژها، آبگرمکن ها

۲۰)کنترل جهت نظافت  و تجهیزات  محل کار توسط کارگران

۲۱)ثبت روزانه فعالیت های انجام شده در رابطه با امور محوله در فرم ها و دفاتر گزارش روزانه

۲۲)مشارکت در اجرای برنامه های توسعه تاسیسات و نصب راه اندازی و جابجایی دستگاهها و ماشین آلات تاسیساتی جدید

۲۳)مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی سالیانه مدیریت خدمات پشتیبانی

۲۴)شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و راهبردی با هماهنگی مقام مافوق

۲۵)انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق

۲۶)مشارکت در تدوین شاخص ها و چک لیست های نظارتی واحدهای تابعه

۲۷)بکارگیری فنون مدیریت سبز در راستای بهینه سازی مصرف حامل‌های انرژی در واحدهای تابعه دانشگاه