شرح وظایف:

 * بررسی ونظارت بر ارتقا طبقه واحدهای تابعه دانشگاه

* تهیه صورتجلسات اعمال مدرک تحصیلی ، اعمال امتیاز ایثارگری، احتساب سنوات، انتصابات 

*بررسی و اقدام درخصوص ارتقاء کارکنان در رتبه های شغلی آنان 

 *بررسی شرایط احراز و اعمال مدرک تحصیلی پرسنل قرارداد کار معین 

*همکاری در اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری 

*پاسخگویی وانجام راهنمایی های لازم به مراجعین جهت نیل به حقوق استحقاقی وقانونی کارمندان دانشگاه 

*ارائه پیشنهاد درخصوص اختصاص رشته های تحصیلی جدید به رشته های شغلی طرح های طبقه بندی مشاغل با توجه به ارتباط محتوایی آن 

*همکاری وهمفکری با کارشناسان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و مرکز توسعه مدیریت تحول اداری وزارت متبوع جهت تنظیم بخشنامه ها، آئین نامه ها ودستورالعمل های اداری مربوطه 

*انجام مکاتبات با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ومرکز توسعه مدیریت تحول اداری وزارت متبوع جهت اخذ پاسخ موارد درخواستی 

*همکاری با واحد استخدام در امر تهیه فرم شغل وشاغل جهت استخدام جدید به لحاظ تعیین شرایط احراز رشته های شغلی

*شرکت در همایش، سمینارهای مربوطه وارائه گزارش به مسئولین ذیربط 

*همکاری و انجام فعالیت های لازم در مورد طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارجاع وتصویب در مراجع ذیربط 

*انجام مکاتبات لازم با واحدهای تابعه و وزارت متبوع در صورت لزوم 

*شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارت های و آموزشی در جهت ارتقا معلومات وتوانمندی های شغلی وبکارگیری آن در انجام وظایف محوله