شرح وظایف:

* تهیه سیاستها وخط مشی های اجرای تحول درنظام اداری دانشگاه 

*  بررسی ارائه فرآیندها ،شیوه ها وابزارهای مناسب درخصوص بهبود مستمرکیفیت

نظارت بر استقرار طرح تکریم ارباب رجوع درسطح دانشگاه

 نظارت بر استقرارمدیریت عملکرد وسنجش عملکرد

   نظارت بر استقرارمدیریت بهره وری ونظام پیشنهادات

 نظارت و پایش نحوه اجرای برنامه های عملیاتی معاونت و تحول اداری حسب موضوع در سطح دانشگاه وارائه گزارش به شورای تحول اداری دانشگاه

 تدوین و همسو نمودن برنامه ها ، فرهنگ سازی و ایجاد بستری مناسب برای اجرای برنامه های تحول در نظام اداری ابلاغی از سوی مراجع ذیصلاح در سطح دانشگاه

 انجام اقدامات لازم در خصوص استقرار مدیریت فرآیندها و رفع نارسائیها و مشکلات مربوط به تجزیه و تحلیل سیستمها و فرآیندهای انجام کار در سطح سازمان

 برنامه­ ریزی و انجام اقدامات لازم برای شایسته سالاری در انتخاب مدیران و کارکنان

 انجام اقدامات لازم در جهت استقرار مدیریت کیفیت در سازمان

 مطالعه و بررسی روشهای بهبود بازده نیروها و منایع موجود دانشگاه با در نظر گرفتن به حداکثر رسانیدن کمیت و کفییت بازده دانشگاه

*  انجام مطالعه و اقدامات لازم به منظور توسعه فن آوری اداری و اجرای برنامه های تحقق دولت الکترونیک 

 انجام اقدامات لازم برای توسعه مشارکت بخش غیر دولتی و کاهش تصدیهای دولت

 نظارت بر تخصیص پستها ، صدور احکام از لحاظ اجرای طرحهای طبقه بندی مشاغل و رعایت مقررات      

سهولت در اجراء و نظارت بر اجرای ضوابط  و مقررات مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان غیر هئیت علمی  

*   نظارت بر انجام امور کارآفرینی و اشتغالزایی دانشگاه