اخبار

نگاهی به عملکرد مدیریت برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه در سال ۱۴۰۱

کسب رتبه سوم کشور مدیریت بودجه دانشگاه در اعتبارات دریافتی ماده ۳۷

کسب رتبه سوم کشور مدیریت بودجه دانشگاه در اعتبارات دریافتی ماده ۳۷
دکتر حسین رحیمی مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع اهم اقدامات و شاخص های این مدیریت را تشریح کرد:

دکتر رحیمی گفت: در سال ۱۴۰۱ با تلاش همکارانم موفق شدیم رتبه سوم کشور در اعتبارات دریافتی ماده ۳۷ را کسب نماییم.

وی افزود: تصویب ۱۱۲ پروژه بهداشتی در سطح استان و اختصاص ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل پروژه ها و کسب رتبه دوم کشور در این شاخص از دیگر دستاوردهای این مدیریت می باشد.

مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته مبلغ ده هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت پروژه های سفر ریاست جمهوری با زحمات خستگی ناپذیر رئیس دانشگاه و معاون توسعه مدیریت و منابع اخذ و مصوب نمودیم.

دکتر رحیمی اشاره کرد: پیگیری و تخصیص ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ردیف های اعتباری در بخش های بهداشت، درمان، آموزش و طرح های تملک دارایی های سرمایه ای از دیگر اقدامات این مدیریت در سال گذشته می باشد.

وی گفت: در طی سال گذشته پایش و بررسی بیمارستان های استان توسط کارشناسان ستاد راهبری امور درآمد، تامین مالی و سرمایه گذاری دانشگاه انجام گرفت.

دکتر رحیمی در پایان افزود: بدون شک این دستاوردها مرهون زحمات و پیگیری های مستمر رئیس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع و همکاران پر تلاشم در مدیریت بودجه می باشد، که از یکایک این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۹:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید