اخبار

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پیامی هفته سلامت را تبریک گفت

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پیامی هفته سلامت را تبریک گفت
مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پیامی فرا رسیدن هفته سلامت را تبریک گفت

 

متن پیام بدین شرح است:

 
  "به نام خدا" 

بدون تردید سلامت این نعمت مجهول، یکی از مهمترین ارکان زندگی انسانها شمار رفته و از آنجا که انسان سالم محور توسعه پایدار است، نقش اساسی متولیان سلامت در حفظ و ارتقای این مقوله نمایان می‌گردد.

هفته سلامت امسال با عنوان" سلامت برای همه با پزشکی خانواده" نامگذاری شده و این شعار یک طرح مترقی و یکی از کلیدی ترین برنامه های حوزه سلامت در جهت عدالت در سلامت و ساختارمند کردن پروسه پیشگیری و درمان است. 

همواره شاهد هستیم که پزشکان، پرستاران، بهورزان، مراقبین سلامت، ماماها، پرسنل آزمایشگاه ها، کارشناسان بهداشت، روانشناسان، کارشناسان رده های مختلف، نیروهای خدماتی و کلیه پرسنل ستادی و اداری با تمام توان در خدمت سلامت جامعه هستند و با در معرض خطر قرار دادن سلامت خود، سلامت مردم و جامعه را تامین می کنند. 

همانطور که در دوران کرونا کادر بهداشت و درمان با فداکاری و نثار جان خود، برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم به یادگار گذاشتند، هیچگاه خاطره جانفشانی ها و رشادت های آنان از ذهن مردم پاک نخواهد شد. 

به نوبه خود فرا رسیدن هفته سلامت را به شما همکاران پرتلاش و مدافعان سلامت تبریک عرض نموده و برای یکایک شما عزیزان و خانواده های گرامیتان که همیشه و در همه حال پشتیبان و موجب دلگرمی شما هستند، سلامتی و توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال آرزومندم. 
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید