اخبار

بازدید نماینده اورامانات و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از پروژه بیمارستان ثلاث باباجانی

بازدید نماینده اورامانات و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از پروژه بیمارستان ثلاث باباجانی
دکتر لهونی نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی به همراه باوند پوری فرماندار ثلاث باباجانی، مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مهندس احمدی مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، عصر روز یکشنبه از پروژه بیمارستان اصلی ثلاث باباجانی بازدید کردند.
 
در این برنامه دکتر لهونی نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی احداث بیمارستان ثلاث باباجانی را یکی از خواسته های به حق مردم این شهرستان دانست و گفت:پروژه بیمارستان اصلی ثلاث باباجانی  یکی از مهمترین پروژه های اورامانات و استان است که با افتتاح و راه اندازی مشکل اصلی مردم این منطقه برطرف می شود.
 
وی افزود: تیم جدید مدیریتی دانشگاه خصوصا دکتر محمدی رئیس دانشگاه و مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، در پیگیری احداث بیمارستان ثلاث باباجانی سنگ تمام گذاشتند و این پروژه در مدت کوتاهی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز ضمن تقدیر از پیگیری و حمایت های بی دریغ دکتر لهونی نماینده اورامانات در تامین اعتبار این پروژه اظهار داشت: با توجه به دور افتادگی و صعب العبور بودن منطقه، احداث و راه اندازی این بیمارستان از اولویت های دانشگاه و از مطالبات بر حق مردم شریف این شهرستان است.
 
وی گفت: این پروژه تا کنون جمعا حدود ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در آن علاوه بر بخش های اصلی بیمارستان، بخش دیالیز، کلینیک تخصصی، پد هلی کوپتر، جایگاه امحاء زباله و شش واحد پانسیون پزشکان قرار دارد که در نوع خود در استان کم نظیر است. 

 


26
25
24
23
22

 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید