اخبار

بازدید کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از پروژه های عمرانی حوزه سلامت در شهر کرمانشاه

بازدید کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از پروژه های عمرانی حوزه سلامت در شهر کرمانشاه
مهندس پورتقی و مهندس مهدی زاده کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با همراهی مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع  دانشگاه و مدیران بودجه و منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، پروژه های عمرانی حوزه سلامت در شهر کرمانشاه را مورد بازدید قرار دادند.
 
کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که به منظور بررسی روند اجرای پروژه های حوزه سلامت در استان و تامین و تخصیص  اعتبارات لازم به کرمانشاه سفر کرده اند، روز گذشته پروژه های شهرستان های غرب استان و اورامانات را بازدید نمودند.
 
در شهر کرمانشاه نیز پروژه های اورژانس بیمارستان آیت اله طالقانی، مرکز خدمات جامع سلامت کارمندان، مرکز پت اسکن، بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی بهارستان، خوابگاه دانشجویان، دانشکده پزشکی و دندانپزشکی، مرکز جامع سلولهای بنیادی و بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی بازدید و مورد بررسی قرار گرفت.
 
در پایان بازدیدهای امروز، کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ناهار کاری با دکتر محمدی رئیس دانشگاه، ضمن ابراز رضایت از روند اجرای پروژه های عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گزارشی از سفر دو روزه خود به استان ارائه کرده و در جهت تخصیص اعتبارات لازم در راستای تکمیل پروژه های مذکور قول همکاری و مساعدت لازم را اعلام نمودند.

 
69
68
67
65
64
63
62
60
61

۲ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید