اخبار

مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در گفتگو با خبرگزاری ایرنا:

با بهره برداری از پروژه های درمانی، ۵۰۰ تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان اضافه می‌شود

با بهره برداری از پروژه های درمانی، ۵۰۰ تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان اضافه می‌شود
مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در گفتگو با خبرگزاری ایرنا گفت: چند پروژه بیمارستانی و طرح توسعه‌ای مهم در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار دارد که با بهره برداری از این طرح‌ها،‌ حدود ۵۰۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های درمانی استان کرمانشاه اضافه می‌شود.

وی افزود: یکی از این طرح‌های مهم که در دست اجرا می باشد، ساخت بیمارستان سرطان است که تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تمام تجهیزات پزشکی پیشرفته و سنگین این بیمارستان که در کشور بی نظیر است، خریداری و در حال نصب است که با بهره بردای از آن، ۱۲۰ تخت‌ به مجموع تخت های بیمارستانی استان اضافه خواهد شد که با بهره برداری از این بیمارستان که در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) قرار دارد در حوزه شیمی درمانی و رادیوتراپی، خدمات ارزنده ای به بیماران سرطانی ارایه می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ابراز داشت: بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه که بیمارستان سوانح و حوادث و مرکز ترومای غرب کشور است، در طرح توسعه‌ای و بهینه‌سازی اورژانس این مرکز، ۷۰ تخت دیگر به مجموع تخت های آن افزوده می شود و پروژه مهم آی سی یو بیمارستان فارابی نیز از پروژه هایی است که تقریبا آماده بهره برداری می باشد و با افتتاح آن ۲۵ تخت آی سی یو به مجموع تخت های آی سی یو استان اضافه خواهد شد.

مهندس کریمی در ادامه اظهار داشت: در چند ماه گذشته بیمارستان ۳۲ تخت خوابی روانسر افتتاح شد‌ و بیمارستان ثلاث باباجانی با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با ۲۷ تخت که در حال تجهیز می باشد، بزودی به بهره برداری خواهند رسید.

وی در پایان با اشاره به پروژه های حوزه آموزشی دانشگاه افزود: پروژه خوابگاه دانشجویی ۴۰۰ نفره، دانشکده دندانپزشکی و دانشکده پزشکی از جمله مهم ترین پروژه های این حوزه می باشد.
۲۴ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید