اخبار

مهندس کریمی معاون توسعه دانشگاه در آیین کلنگ زنی کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر چمران کنگاور مطرح شد

۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت این پروژه اختصاص یافته است

۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت این پروژه اختصاص یافته است
مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در آیین کلنگ زنی کلینیک نخصصی بیمارستان شهید چمران کنگاور گفت: سال گذشته بازدیدی با حضور دکتر محمدی رییس دانشگاه و دکتر  نماینده مردم شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی از کلینیک بیمارستان  شهرستان کنگاور به عمل آمد.
 
وی افزود: این کلینیک در شان مردم شهرستان نبود و با پیگیری های صورت گرفته توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده مردم شهرستان و جلساتی که با دکتر رحیمی معاون توسعه وزارت بهداشت در خصوص وضعیت کلینیک صورت گرفت، ۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت این پروژه و  ارائه خدمات درمانی لازم به مردم شهرستان اختصاص یافت.
 
مهندس کریمی اظهار داشت: کلینیک تخصصی بیمارستان شهید چمران کنگاور یکی از پروژه های بسیار مهم دانشگاه علوم پزشکی است ، به این دلیل که  شهرستان کنگاور فاقد کلینیک ویژه بود با تلاش های مسئولان دانشگاه مجوز ساخت کلینیک در این شهرستان گرفته شد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در ادامه گفت: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته در سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد و مردم عزیز شهرستان کنگاور از خدمات این کلینیک بهره مند گردند.
 
وی ابراز داشت: گستردگی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود دارد در سایر دستگاه ها نیست و مسئولان دانشگاه در راستای فراهم ساختن امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم استان بی وقفه در تلاش هستند.

 

 

۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید