اخبار

همت جمعی برای شتاب بخشی به اقدامات معاونت توسعه به عنوان موتور محرکه دانشگاه

همت جمعی برای شتاب بخشی به اقدامات معاونت توسعه به عنوان موتور محرکه دانشگاه
عصر شنبه ششم آبانماه نشست دوره ای مدیران حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.
 
مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این نشست از تلاش های مدیران و کارکنان در تمامی بخش های این معاونت تشکر و قدردانی کرد و گفت: هم اکنون در شاخص های توسعه شاهد روند رو به رشد و مطلوبی هستیم و هرچند مشکلاتی وجود دارد اما باید در کنار هم برای رفع آنها برنامه ریزی و اقدام کنیم.
 
وی افزود: موفقیت اخیر این معاونت و کسب عنوان دانشگاه برتر کشور در نظام برنامه ریزی قابل توجه و چشمگیر است که در نتیجه همت جمعی و فعالیت های  خانم دکتر حاتم و همکاران ایشان است که لازم می دانم ضمن تقدیر و تشکر، خواستار تداوم این روند در دانشگاه باشم.
 
مهندس کریمی در ادامه اظهار داشت: حوزه معاونت توسعه چون موتور محرکه سایر معاونت هاست و به عنوان سنگ زیرین آسیاب باید مقدمات کار و حمایت از برنامه های معاونت های دیگر را همواره در نظر داشته باشیم ، چرا که معتقدیم موفقیت هرکدام از این حوزه ها موفقیت همه خانواده دانشگاه و ما به عنوان پشتیبان سایر معاونت‌ها است.
 
معاون توسعه دانشگاه بیان کرد: در حال حاضر بخش مهمی از این حوزه رسیدگی و پیشبرد پروژه های عمرانی است و انتظار داریم اولویت های مهم دانشگاه در حوزه زیرساختی از جمله بیمارستان بهارستان هرچه سریعتر به بهره برداری برسد‌.
 
در این نشست برنامه های اجرایی و مشکلات فراراه امور حوزه های نظارت بر منابع فیزیکی ، پشتیبانی و امور رفاهی ، فناوری اطلاعات، توسعه سازمان ، مالی ، بودجه و منابع انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم با هم اندیشی مدیران اخذ گردید.


8
7
6

۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید